Minggu, 08 November 2015

Supplies Honey Bee

Supplies Honey Bee

Lebah madu membekalkan kami dengan kedai yang kaya dengan gula-gula, dari madu untuk debunga lebah, royal jelly dan antibiotik Alam - propolis lebah. Di mana, oh di mana kita akan, tanpa madu lebah rajin - dan di mana kita akan jika penduduk mereka terus menurun secara mendadak?

Yang tidak menghasilkan berfikir tentang, jadi mari kita berfikir bukannya mengenai industri mereka dalam perjalanan dari bunga ke bunga dan mengeluarkan madu yang kaya mereka kemudian bercampur dengan enzim mereka sebelum mendepositkan madu yang dihasilkan dalam sarang mereka.

Lama diiktiraf sebagai makanan semula jadi premium, madu adalah mudah dihadam dan gudang mutlak kebaikan pemakanan. Ia mengandungi banyak bahan-bahan yang diperlukan untuk mengekalkan kesihatan yang baik, antara 78% gula ini (fruktosa, sukrosa dan glukosa), serta lain-lain vitamin, mineral, enzim, protein dan asid amino.

Sudah tentu ia adalah penting untuk ingat bahawa manfaat madu bergantung lebih daripada sedikit kepada kualiti madu yang berkenaan! Jika ia telah matang perlahan-lahan dalam sikat daripada gatal-gatal ia adalah lebih cenderung untuk mempunyai enzim yang tinggi dan kandungan mineral - dan madu yang gelap cenderung untuk mempunyai lebih banyak nutrien daripada yang ringan.

Madu gunung kegemaran saya adalah ambar gelap terima kasih kepada kekayaan mineral.

Satu lagi petua yang berguna adalah untuk membeli madu yang dihasilkan dalam musim panas oleh lebah bunga-makan, kerana ini adalah yang paling mungkin mengandungi lactobacilli dan bifidobakteria.

Ia adalah menarik bahawa anti-tumor dan sifat-sifat kanser mencegah telah dikaitkan dengan beberapa fitonutrien didapati kedua-dua dalam madu dan propolis - dan penyelidikan telah menunjukkan bahawa bahan-bahan ini boleh mencegah kanser usus besar pada haiwan dengan menutup aktiviti enzim phosphatidylinositol khusus phospholipase C dan lipoxygenase.

Perlu diingat, walaupun, bahawa manfaat ini fitonutrien 'adalah lebih kurang dihapuskan apabila madu mentah meluas diproses dan dipanaskan.

Sedikit resin sama yang terdapat dalam propolis lebah terkandung dalam madu mentah. Ini 'lebah gam' digunakan oleh lebah madu untuk mengelak sarang mereka, melindunginya daripada bakteria dan lain-lain mikro-organisma. Pertama, mereka perlu untuk mengeluarkan ia dari menggabungkan resin tumbuhan dengan rembesan mereka sendiri!

Propolis adalah sangat berharga untuk anti-bakteria, damar anti-virus dan anti-kulat, mewakili hanya sebahagian kecil daripada fitonutrien didapati dalam propolis dan madu.

Saya menyebut lebah propolis kerana saya percaya ia tergolong dalam semua orang kabinet ubat! Mengapa? Well, aku sampai untuk saya jika pernah saya rasa yang mengancam sejuk atau am dalam apa jua keadaan di mana doktor saya boleh memutuskan untuk menetapkan antibiotik.

Anda lihat, propolis adalah cara terbaik untuk membantu menyokong sistem pertahanan semula jadi badan dengan bekerja sebagai antibiotik semulajadi dan berkuasa. Ia juga membantu dengan gejala batuk, selesema, selesema dan dengan mengekalkan sistem pernafasan yang sihat.

Jika saya, atau sesiapa sahaja yang saya mengambil berat tentang, telah pergi ke hospital saya akan membantu melindungi diri sendiri (atau mereka) terhadap bug dan virus kedua-dua lebih awal dan ketika di hospital dengan propolis lebah - yang tidak mempunyai kesan sampingan yang diketahui.

Kemudian ada debunga lebah itu, dalam bentuk yang saya ambil, mengandungi lebih nutrien setiap kalori daripada apa-apa makanan tambahan lain. Jadi ia tidak menghairankan bahawa ia disebut sebagai salah satu makanan yang paling lengkap boleh didapati.

Seorang manusia sebenarnya boleh hidup pada debunga lebah sahaja, sambil menambah serat adil dan air. Nutrien sedia dihadam dan mudah diserap oleh badan manusia.

Serta memberi tenaga segera dan meningkatkan stamina, ia boleh membantu mengurangkan gejala demam alergi. Dan lebah debunga ini membantu dalam mengekalkan peredaran darah yang sihat, penghadaman, sistem imun dan saraf.

Bee debunga dalam bentuk tablet yang besar untuk haiwan juga - berguna untuk masalah pernafasan alahan seperti demam alergi, COPD dan asma. Doktor veterinar yang terkenal David Urch memberitahu kita bahawa ia juga boleh memberi manfaat dalam kes-kes bronkitis, rinitis dan resdung (penggoncang kepala). David menambah bahawa kerana ia adalah makanan yang lengkap kaya dengan semua nutrien penting untuk hidup, debunga lebah adalah sangat berguna juga sebagai makanan tambahan untuk haiwan beransur sembuh dari sakit, menjadi sumber tenaga yang baik.

Akhirnya, ia adalah penting untuk menyebut bahawa lebah madu membekalkan kita dengan indah Royal Jelly. Ini bagus - Saya mencari - untuk melawan tekanan dan sebagai Forever adalah tablet Royal Jelly rasa yang baik, saya biasanya mengunyah mereka.

Dan saya terus tab kecil saya di sisi katil saya supaya jika saya bangun pada malam dengan fikiran mengganggu melahirkan bulat dalam fikiran saya satu tablet susut di bawah lidahku akan hampir setiap kali masih pencerobohan supaya saya tidak lama lagi hanyut off untuk tidur semula.

Royal Jelly juga meningkatkan metabolisme, menghilangkan keletihan, mempunyai manfaat yang besar untuk kulit dan mengurangkan kesan penuaan. Ia mengandungi protein, mineral, vitamin A, C, D, E dan B-kompleks, semua 8 asid amino dan 10 asid amino menengah.

Ribuan terima kasih lebah madu untuk semua hadiah yang tidak ternilai anda kepada kami!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar